2 Aralık 2010

Lohusalık 40 gün sürmez mi?

Lohusalık buhranı bana yapıştı, gitmek bilmiyor. Bütün yeni anneler böyle mi hissediyor bilmiyorum ama kafam hiç bu kadar karışık olmamıştı. Bir yanda dünyalar güzeli bakmaya kıyamadığım kızım diğer yanda ise bana ait hissetmediğim hayatım. Bu kadar evde kalmak bana yaramadı. Fark ettimde 13 gündür sokağa çıkmadım. Hatta balkona bile çıkmamışım. Fırsat bulabildim de tırnaklarımı kestim bugün. Kuaför mü, alışveriş mi? Bir daha bunları yapabilecek miyim acaba. Yanlış anlaşılmasın kızımla ilgilenmekten şikayetçi değilim ama bu ikilik beni delirtecek. Bir yandan vicdan azabı bir yandan depresyon. Benim acilen hava almam lazım. Keşke havalar soğumasaydı. Gerçi bebekle gezmeye gitmekte ayrı bir macera. En son denememizde ki bu 15 gün önceydi, eşim zeynep 1 yaşına gelinceye kadar sokağa çıkmak yok dedi. Ben o kadar panik oluyorum ki ağladığında kan ter içinde dönüyoruz eve. Gezmek değil işkenceye dönüyor bizimki. Sokağa çıkmaktan korkar oldum anlaşılan. Kızım büyüse, havalar düzelse, ben .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder