29 Kasım 2010

Hadi başlayalım,





7 ocak 2001 tarihinde soğuk bir kış günü başladı babanla maceramız. Çok sevdik, çok emek verdik...26 kasım 2005 de ise hadi düğün dernek yapalım dedik, çok eğlendik(en azından ben). Evlenirken niyetimiz hemen bebeğimiz olsundu ama her şey bizim istediğimiz gibi olmadı. Annen yani ben çok çalışmak zorundaydım ve sana ayıracağım vakitten çalmak istemedim. Nihayet 22 aralık 2009 da yapmam gereken zorunluluklar bitti. Şubat 2010 da mutlu haberi verdim babana telefonda. Artık her şey değişmişti hayatımızda. 9 ay geçmek bilmedi. Çok sabırsızlandık baban ve ben. Odanı hazırladık, eşyalarını yıkadık ütüledik ve seni bekledik. 5 ekim sabahı erkenden gittik hastaneye. Herkes bizimle geldi ve seni bekledi. Ve sen saat 9.34 te aramıza katıldın. Ameliyathanede Hande teyzen ayağını dokundurdu tenime ve o an her şey değişti. O andan sonra baban ve benim yarım kalan tarafımız tamamlandı... 6 ekim günü öğleden sonra evimize geldik....Sonra ne mi oldu????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder